Un Mercat del segle XXI: La transformació
Un Mercat del segle XXI: La transformació
El Mercat Central de Vila-real s’ha transformat i s’ha adaptat als nous temps gràcies a una subvenció de vora un milió d’euros concedida a l’Ajuntament de Vila-real pel Govern d’Espanya dins el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència amb els fons Next Generation EU provinents de la Unió Europea.
Aquestes han estat les actuacions que han permès tenir ….
Un Mercat digitalitzat
- Una web on conèixer el Mercat i els seus comerços, i on poder comprar amb comoditat .
- Un sistema de gestió de les esperes i informació al client.
- La comunicació amb els ciutadans a través de les xarxes socials.
- Instal·lar una potent xarxa de Wifi per facilitar l’accés als clients i gestionar els serveis.
Un Mercat confortable, segur i dinàmic
- La substitució del recobriment de la façana amb material ceràmic local i la col·locació d’uns rètols identificatius i decoratius.
- Una millora en la il·luminació , tant interna com externa, amb sistema led .
- Un nou sistema de climatització més eficient per tenir un ambient agradable.
- La dotació de tancaments i la instal·lació de càmeres de darrera generació que donen màxima seguretat a tot el recinte.
- La remodelació, amb criteris d’estalvi energètic , de la planta superior del mercat per convertir-la en unes oficines administratives de les àrees econòmiques municipals que atrauran més clients i permetrà el foment de l’activitat comercial local .
Un Mercat més sostenible
- La instal·lació de taquilles refrigerades per facilitar la recollida de la compra en qualsevol moment.
- Una millora a l’ aparcament soterrat per poder accedir de manera fàcil i segura, amb la substitució de portes, il·luminació i control d’accés amb sistemes automatitzats.
- La millora en el sistema de recollida de residus amb la creació dun espai que facilita la gestió selectiva de residus del Mercat, amb condicions sanitàries adequades i sostenibles.
Un Mercat amb professionals compromesos
- S’han format en màrqueting, marxandatge, publicitat digital, xarxes socials i la venda en mercats alimentaris, i també en digitalització i sostenibilitat mediambiental.
- Han creat un Observatori del Mercat Sostenible 4.0
- S’han il·lusionat al nou Mercat Central del segle XXI.